12 января 2024 г.

Ізумітсу клуб

Нас запросили до членства клубу митців міста Ізумісано! Перша творча зустріч відбулася в Ізумісано Сіті Холі, де зараз на першому поверсі знаходяться мої два твори, присвячені місту Ізумісано. Зустріч відбулася в форматі ярмарка.
Прибув, звичайно, мер Ізумісано пан Чіоматсу. Його заступники теж відвідали захід. І нас відвідав мер Куматорі! Всі щось у нас купили. Також ми були раді побачити пана Ямаду з організації Айфос, яка нам допомогала, коли ми тілько прибули до Японії восени 2022. А ще прийшов пан Оку! Я намалювала його на полі з його капустою. Він побачив картину.
Мер Куматорі купив мою картину з соняхами а потім подарував мені букет з соняхами - це символ міста Куматорі!
Я пропонувала митцям обмінюватися своїми творами, і ми це робили! Тепер в мене є багато цінностей на згадку про цю чудову подію. Зустріч була дуже тепла, залишає найтепліші спогади!
Дуже вдячні японцям за їх постійну підтримку.