16 апреля 2023 г.

Ema for the annual Kamo Horse Racing Festival

Yesterday, April 15, 2023 we went to Kyoto.
Daria and I drew Ema for the annual Kamo Horse Racing Festival. In autumn, we were at such an event, we were able to appreciate the scale and beauty of the event. A prayer for peace in Ukraine took place. The next festival will take place on May 5th. We have prepared Ema for this event. Soon there will be reports in newspapers with our creation. It will be in the Kamigamo Shrine Museum for the next 100 years.
Вчера, 15 апреля 2023 мы ездили в Киото.
Дарья и я нарисовали Эму, посвящённую ежегодному фестивалю скачки Камо. Осенью мы были на таком событии, смогли оценить масштаб и красоту мероприятия. Состоялась молитва за мир в Украине. 5 мая состоится следующий фестиваль. К этому событию мы и подготовили Эму. Скоро появятся репортажи в газетах с нашим творением. Наша работа теперь живёт в музее храма Камигамо ближайшие 100 лет.
昨日、2023年4月15日、私たちは京都に行きました。 ダリアと私は、毎年恒例の加茂競馬祭のために絵馬を描きました。 秋に、私たちはそのようなイベントに参加し、イベントの規模と美しさを鑑賞することができました. ウクライナの平和への祈りが行われました。 次回のお祭りは5月5日です。 このイベントのために絵馬をご用意しました。 間もなく、私たちの創造物が新聞に掲載されるでしょう。 私たちの仕事は、次の100年間、上賀茂神社博物館で生き続けています。